Sunday 29 April 2007

Haha =(

Igår var riktigt trevligt. Fikade med Hanna, vilket var jätteroligt. Det lär upprepas. Hoppas jag i alla fall. Sen åkte jag hem och somnade. =) Sov kanske en halvtimme. Sen kom Maia och StålKalle hit, och vi drack lite vin och tittade på youtubefilmer... Sen stack vi till Botulfs, och så småningom kom Hanna och Irena dit. All in all var det en supermysig kväll. Fina vänner, berusningen låg på en lagom nivå... Sen, när Botulfs stängde, så skulle vi äta. Då tappade kvällen lite, kvalitetsmässigt. Jag åt fiskchips. Behövde inte ens beställa. Vet inte om det är kul eller bara sorgligt. Men alla andra (utom Hanna som hade dragit hem) ville till hamburgerstället, så vi gick dit. Och där var hela Lunds brat-armé. Jag blev ganska låg. Äckliga jävla inavlade missfoster. Dom är inte människor. Arr. Det är sorgligt, men jag tål inte rika, ouppfostrade, bortskämda ungjävlar. Det är fel på dem.
Speciellt fel på sextonåringen som kastade pommes frittes på oss. >_< Fy fan vad arg jag blev. Maia också. Jävla idiot. (alltså snubben, inte Maia.) Arr! Höll verkligen på att börja bråka med honom. Sjukt onödigt men jag tänkte inte efter så mycket innan.
Blev lite gladare när jag kom hem till mina söta katter. Fick dessutom tala ut lite. Late-night-telefonsamtal är trevliga.
Det finns en ank-maffia i Malmö som är ute efter DIN SJÄL.

Well, nu ska jag bada. Om två timmar kommer Robin och Mamma hit, och så ska vi slå in paket. Sen ska vi på kalas. Ett stort kalas. Crazy fun!

Inatt drömde jag jättekonstiga saker som jag inte kan komma ihåg. Vaknade och kände mig ledsen. Känner mig fortfarande lite vemodig på något sätt.


Lyssnar på: Cordas do Sol - Comped Joaquim

No comments: