Tuesday 24 April 2007

Bläää!

Jag har inte fått nåt gjort idag ALLS. Jag borde VERKLIGEN ha skrivit den där argumenterande texten. Jag är seg i huvudet och på dåligt humör. Vaknade runt sju eller när det var, på kvällen alltså, och har sedan dess inte gjort nåning. Maia kom hit nån gång mellan tio och elva och hon gick precis. Tills Maia kom hit så satt jag mest och glodde. Efter att Maia kom hit så har jag diskat och lagat mat och ätit. Men mest suttit och tittat på caturdaybilder. Det finns för många och dom är för söta! Fan.

Nu ska jag plocka undan maten och... tja, gå och lägga mig igen.

Jag mår helt konstigt. Käner mig ledsen och ensam. Ska på terapi på fredag. Beror med stor sannolikhet på det.

Och jag har inget kaffe tills imorrn!! Böl.



Lyssnar på: Pearl Jam - Even flow. Den låten blev så mycket bättre sen jag såg "misheard"videon på youtube. Ed Vedder sjunger faktiskt ganska otydligt. Men nu hör jag verkligen bara "heathen frog bought a road like buttered fries" och så vidare. ("Oh little gnome, so he chases them away. Some big hand, to begin his... I forget! Whispering hens, said knee, keep away.")

No comments: