Saturday 28 April 2007

Grrurrh!

Kom precis hem från jobbet. Har vart vinbakis hela dan. Med andra ord: extremt ont i huvudet, jättetrött och lite darrig. Satt brevid Maia. Vi var trötta. Vi ett tillfälle så loggade jag ut (ur systemet på jobbet) och sov i tio minuter. Det var lite knasigt. Skulle nog kunna sova nu med men jag ska fika med Hanna. Det ska bli trevligt. Och ikväll så verkar det som att jag ska träffa massor med folk. Trots att jag inte har några planer på att bli full alls. Känns jättedumt att vara bakis på släktmiddagen.

Tså, nu ska jag skramla iväg. Sminka mig lite, hitta en tröja. Leta upp nåt ätbart på stan.




Lyssnar på: Otto - Bob (Ja! Otto! Som vi såg på Roskilde! Det roligaste av allt som hände på hela festivalen! Otto är sjukt bra. Lyssna på honom.)

Puss.

No comments: