Wednesday 25 April 2007

Ahyeah

Att folk står ut med mig förstår jag inte. Jag har världens instabilaste humör. Nu har jag skrivit franskaprov, gick kanske inte helt lysande. Jag tror jag kommer få g på kursen. Inte mindre i alla fall. Becca har vart här, och Afrika. Jag har pluggat franska. Nu är Robin här. Vi har ätit pizza (jag lever på pizza) och han ska hjälpa mig med religionen. Jag måste verkligen komma igång med religionen nu. Eller med specialarbetet alltså. Kommer kanske skriva om det katolska skuldbegreppet. Vet inte. Känns jävligt smalt och svårt. Men intressant.
Om jag inte pluggar historia så borde jag skriva den där argumenterande texten som jag fortfarande inte har skrivit. Afrika skrev den idag.
Jag är så jävla trött. Ska upp tidigt imorn och tvätta. Blä. Inte så jävla pepp just nu. Men jag känner att jag borde plugga religion eftersom Robin ändå är här för att hjälpa mig med just den. Han är snäll. Jag har jävligt fina människor fina snälla människor omkring mig som ger mig stöd. Det är sjukt bra. Jag är bara helt absurt dålig på att visa någon uppskattning. Bortsett från när jag matar dem kanske. =)

Får du mat av mig så betyder det att jag tycker om dig. Även om jag bara köper pizza som du får vara med och betala. Eller ger dig en smörgås, eller något likvärdigt meningslöst. Det är ett tecken på att jag bryr mig om dig och uppskattar dig. Det säkraste tecknet.



Lyssnar på: Nin - The Greater Good

No comments: