Tuesday 9 October 2007

Ny gåta till buddhistmunkarna

om de är trötta på att fundera på hur man kan applådera med bara en hand: hur kan man skalla sig själv?

Jag känner mig lite manisk. Ny energi eller bara less på att inte ha någon energi. Lite virrig men det fixar sig.

Nu ska jag frisera Maia. I fredags, på efterfesten, friserade jag Efva och Hampus (Hampus skägg för att vara exakt). Jag kanske ska börja ta betalt? (Eller så kan jag tvinga folk att bjucka på en öl som tack...)

Får. Mycket prat om får när man hänger med fårklippare. Backgammon, grönt thé och prat om får. Hur trevligt som helst.

Produktiviteten går rätt bra. Eller. Till och från. Mitt Cv är rätt skapligt nu, letar fortfarande lite datum och intyg. Min lägenhet är ganska välstädad, jag har ganska kul, men jag avskyr att vara arbetslös. Jag vill göra något. Jag vill tänka. Jag vill ha något som driver mig framåt.

Det är höst, jag gillar det.




Lyssnar på: En massa. Mest Goran Bregovic just nu, Spij Kochanie, Spij eller soundtracket till Arizona Dream. Annars mycket klassiskt.

No comments: