Friday 12 October 2007

Early early

Uppe "tidigt" eftersom jag försöker fixa till min dygnsrytm. Det kommer vara åt helvete efter helgen, men det är väl bara att börja om igen. Nu är klockan nio och jag ska duscha, sen ska jag till arbetsförmedlingen.

Senaste dagarna har vart lite för långsamma, men trevliga. Satt hemma hela onsdagen och fixade mitt Cv, great improvement. Igår stack jag hem till mamma på morgonen och friserade henne, åkte till vägledningscentrum på biblioteket (men blev inte mycket klokare), cyklade tillbaka till min mor och hämtade min mobil som jag glömt, träffade Tom och satt och segade på Ariman några timmar, kaffe och backgammon. På vägen därifrån träffade jag Emil, och vi gick hem till mig och käkade lite grann. På kvällen kom Maia hit och vi spelade kasta gris och tittade på Monty Pythonsketcher på youtube.

Tips: Eddie Izzard och några andra gjorde en underbar version av Four Yorkshiremen i någon humorshow. Den finns på youtube, sök på yorkshiremen+izzard eller nåt sånt. (Det underlättar om man har orginalet i relativt färskt minne då de överdriver dialekten som fan.)

Nai, nu ska jag ta mig samman lite om jag ska hinna äta frukost innan jag drar. Efter Arbetsförmedlingen ska jag träffa Afrika, och under dagen även Irena och Viola, hoppas jag.

Men GUD vad trött jag är!




Lyssnar på: Sr Världen (just nu The Chehade Brothers - Sahra) eftersom det är teh shit.

No comments: