Sunday 7 October 2007

I virvlarna

Skitmycket just nu, allt går så fort, det händer så mycket. Idag är en dålig dag.

I fredags var en bra dag. Eller dagen var kass men kvällen var bra. Festade med Maia och Efva. Förfestade hos Efvas föräldrar, Mods, Ariman, efterfest hos Efva. Det blev typ en tolvtimmarskväll, från halv nio till åtta ungefär. Igår var jag så totalbakis hela dagen, och idag känner jag mig fortfarande sliten. Ska försöka vara lite produktiv i alla fall.

Igår var jag och Maia hemma hos Kelly och tittade på tv och åt pannkakor. En skitjobbig grej hände. Det ringde till min telefon från en kompis telefonnummer, men när jag ringde upp svarade hans kompis, som jag har träffat, och påstod att det var hans nummer och att han inte visste vem jag var eller vem jag menade att numret skulle gå till. I bakgrunden hördes folk som fnissade. Fruktansvärt infantilt.

Nu till den där produktiviteten.




Lyssnar på: Natalie Gardiner - Come Find Me Again

No comments: