Wednesday 16 May 2007

ALLT

Nu har det här tagit för mycket energi. Jag är dålig på den här leken. Jag tröttnar. Suspense i all ära, men orka. Det handlar kanske om att jag kom på att jag faktiskt vet vad jag vill och inte alls känner något behov av att ha en sån här... grej. Eller kanske och kanske. Det är exakt vad det handlar om faktiskt.

Så terrorbalansen är bruten. Jag har inte tålamod med terrorbalans. Jag tar gärna the first blow om det leder till en mer avspänd situation i framtiden. Dansen är rolig, underhållande, men nu har jag bestämt mig. Jag vet inte om han har det. Jag kan inte direkt läsa av honom. Men det är ok. Jag tror att vi kan ha en funktionell kommunikation.

Men först så ska jag sluta vara dum i huvudet och bli klar med skolan. ALLT. Ska börja med att sova, områdeschefen kommer hit klockan tio och ska titta på mitt trasiga parkettgolv och all annat i lägenheten som är trasigt. Tänkte hinna diska och städa lite innan dess. Hade ett galet äventyr idag vari jag letade efter dammsugarpåsar i källaren och på vinden. Jag hittade EN. Så jag ska dammsuga imorgon. Nu sömn. Puss.


Lyssnar på: Nithin Sawney - Waiting (Oh Mistress Mine) (Så vackert och underbart...)

No comments: