Tuesday 29 May 2007

Den mest strukturerade dagen i mitt liv

Nej, jag skojade bara.

Såhär är det: dosan till min internetbank är paj, och jag har inte hunnit fixa den, så jag kommer bli sen med hyran, interneträkningen och csn-skulden. Comhem var de enda som svarade i telfon, så de vet i alla fall om det. Lkf och Csn ringer jag igen imorrn.

Idag har jag gått upp, spelat lite heroes, ätit lunch+shoppat (ett linne från hm) med Maia, haft engelska (jag har bara arbetet om irlänska amerikaner som FORTFARANDE inte är klart och 2 bokrecentioner kvar, slutet är nära!!! Arbetet är nästan klart, ska se till att skriva det torsdag förmiddag. Ska läsa Grapes of Wrath och skriva om den och Man or Mango. Sen är jag klar med engelskan! Och deadline är nästa torsdag.) och nu är jag äntligen hemma. Ska tvätta mig lite, byta lite kläder snabbt som fan, och sen ska jag på bio med mamma och Robin. Vi ska se Pirates 3. Jag tyckte mer om tvåan än ettan och har vart SJUKT PEPP sen jag kom ut ur biosalongen för ganska exakt ett år sen.

(Oj, minnen. Fan vad det här året har vart galet.)

Ikväll ska jag plugga franska, och imorrn ska jag plugga franska, och imorrnkväll har jag franskaprov och sen är jag klar med hela franskan också!

Yeah!



Lyssnar på: "three is the magic number"-låten ALLDELES för ofta. Snälla. Snälla. Alla ni som har tre, byt ut den mot VANLIGA TONER. Snälla. Inte en annan låt. Jag ringer inte er för att lyssna på musik. Byt. Snälla.
Annars: sr världen, nåt tråkigt.

No comments: