Monday 7 May 2007

sömnigt Tjoho!

En minut i tolv skickade jag in religionsarbetet. Fick ju ingenting gjort igår över huvud taget, åkte hem till mamma och åt och sedan hem till Hannah och drack kaffe. Och vin. Det var trevligt. Blev också väldigt överraskad av ett oväntat telefonsamtal. Det var också trevligt. I vilket fall som helst så blev det väldigt sent, och jag vaknade ganska tidigt i morse. Becca kom hit på förmiddagen och vi åt frukost. Sedan har jag försökt ägna mig åt mitt arbete hela dagen, men haft extrema koncentrationssvårigheter och inte riktigt vart helt här och nu i huvudet. (Eller egentligen här. Men inte nu.) Så jag har städat, diskat, läst gamla dagböcker, ätit mat, slarvat runt och i allmänhet vart väldigt oproduktiv. Men det blev gjort till slut, även om det kanske var väldigt dåligt. Och nu är det inskickat och jag håller på att somna sittande. Ska nog gå och lägga mig och låta Becca sitta kvar vid matbordet med sin samhällskunskap... Hon har lovat att komma hit och väcka mig imorgon, så det kommer vara som om hon aldrig gått. =)

Konfunderad och glad. Godnattpuss.



Lyssnar på: Soggy Bottom Boys - I am a man of constant sorrow

No comments: