Wednesday 2 May 2007

skit

Ställde väckarklockan på nio. Vaknade för en timme sedan. Halv ett med andra ord. I en timme så har jag... Inte gjort någonting. Gick in på skolans sida och kollade när jag hade religionslektion, eftersom jag måste prata med min lärare och be om hjälp/förklara mig eller nåt. Lektionen tar slut om tre minuter. GUD vad jag är mentalt utmanad just nu.

Ok... Behöver lite struktur. Vem som helst som känner för det är varmt välkommen att ringa och väcka mig på mornarna. Eller anytime och säga hej. All uppmuntran välkomnas.

Fan! Jag brukar aldrig sova till halv ett! Inte ens när jag går och lägger mig jättesent! Och halv tre är inte jättesent! Eller ok, nästan. Men jag har gått och lagt mig senare och vaknat tidigare. Jag måste i och för sig erkänna att det är VÄLDIGT skönt att slippa vakna två tre gånger i timmen med panik och tro att jag har försovit mig. Har inte sovit ut så mycket senaste veckan. Så den här långhelgen kanske har gjort mig lite mer avspänd (inte samma smärtor i hela kroppen. Oförklarliga blåmärken istället. Flera dagars festande does that for you.) men jag behöver bli klar med skolan mer än vad jag behöver vara avspänd.

Just nu är två grejer akuta: religion och infolayout. Och min lägenhet är sinnessjukt stökig, jag mår dåligt av att titta på den. Men städa är inte helt aktuellt.

Struktur! Nu!
Puss.



Lyssnar på: The Doors - Riders On The Storm

No comments: