Thursday 8 November 2007

Love is all I bring

Tar en paus i skurandet. Jag blir galen. Irland. Jaja, jag vet ju faktiskt inte om jag får något av jobben än.

Frukost. Som vanligt aldeles för sent, borde ha ätit imorse. Skurade istället. Ska skura mer när jag har ätit.

En massa viktiga telefonsamtal idag, några viktiga ärenden. Lite festplanering.Vill innerst inne bara att dagen sa passera. Den här och nästa. Vill ha allt det här bakom mig och börja på allvar ta itu med mitt livs stora val. (Jag vet att jag är dramatisk men är det inte det? Jag har aldrig vart tvungen att göra ett sånt här val innan. Jag vet inte ens om jag är det nu.)





Lyssnar på: Sr världen. (Hakim - Talakik nyss. Good shit.)
Dagens Youtube: Naturbegåvning, roots, mys.
Dagens kreativa: städar ju! Och som sagt, festplanering sen.
Önskelista: En jacka som jag hittade på Fields (mamma vet vilken!), stövlar, singstar bollywood.

No comments: