Wednesday 29 August 2007

KAFFE

Gud. Min hjärna funkar inte. Jag behöver kaffe, eller batterisyra. NU. (Charles har gått för att köpa kaffe till mig vilket är bra.)

Två jobbiga grejer: mina händer är torra och det är det obehagligaste som finns. Och jag har tre myggbett på magen. Fyfan fyfan.

Två mindre jobbiga grejer: igår såg jag Stardust! Den var underbar och fantastisk och jag blev genomlycklig. Och igår såg jag också 28 veckor senare (with the eye to match) och den var jätteäcklig och läskig. Bra, men inte lika bra som ettan.

Jag fattar inte killar btw. Just nu så känner jag att jag är i behov av lite romantik eller liknande. Någon form av flörtande som leder någonstans, någon som jag kan faktiskt tycka om och vara mysig med. Dock är den här känslan inte så totalstabil. Tanken på att ha ett förhållande känns fortfarande rätt läskig.



Lyssnar på: Nina Simone, Lamb, Feist
Läser: The Pythons när jag hinner, massa filmtexter och sånt
Spelar: Desktop Tower Defense!

No comments: