Sunday 12 August 2007

Avishai Cohen

var helt otrolig. Helt underbart. Han hade sån otrolig utstrålning, och bandet var väldigt samspelt och alla tre var jätteduktiga. Jag blev helt frälst. Underbart bra musik. En underbar upplevelse.

Bortsett från det så har det vart en bra dag, jag har köpt ett par skor, och jag älskar att köpa skor, så det var kul. Det var ett par svarta högklackade lackskor. Med andra ord det fjärde paret högklackade skor på rad. All black. Det är ganska roligt, varje gång jag går in i en skoaffär tänker jag att jag ska kolla efter ett par bra vanliga skor, gympadojjer eller så, men jag hittar bara högklackade. Dessutom var paret jag köpte idag jättebilliga.

Bortsett från det så hade jag och Maia och Tossa ett litet lunchmöte idag, gick igenom vad som var gjort och vad som fanns kvar av tidningen och pratade mycket om Eddie Izzard. (Gårdagens citat var btw: "Janine, I love you really, even though you fucked my wife".)

Nu är klockan tolv, och jag ska gå och lägga mig.




Lyssnar på: Avishai Cohen på youtube.
Läser: Fortfarande Gaiman.
Spelar: Fortfarande Lumines II.
Tittar på: Safety Dance på youtube.

No comments: