Friday 10 August 2007

Nya tider!

Igår fick jag nattligt besök av Maia och Kitty, som var ute och cruisade i hans nya bil! De drack thé och lämnade av en film.

Och nu är jag vaken, ovanligt tidigt för att vara jag, och ska snart cykla till jobbet. De ringde igår, efter att jag frågat om de rykten jag hört om att de behövde folk som pratade bra engelska var sanna. Det var sant, så nu ska jag jobba dagtid i ett par veckor! Sjukt bra.

FFF rullar på för fullt. Nu kan man köpa helkort, läs mer på den nya fina hemsidan: http://fff.se/.
Alla borde ha helkort.
En avsevärd mängd tid kommer idag att gå åt till att strukturera allt jobb som inte blev gjort när jag var på Urkult. Roligare är att en av de filmer jag propagerat för har hamnat i programmet! Jag är stolt. Jag kommer dessutom få skriva texten till den och ett par andra filmer. (Alltså presenationstexten till katalogen.) Good times.

Nu ska jag äta en till smörgås med mjölkfritt margarin och alfalfagroddar, sen skynda mig till jobbet.

Puss!




Lyssnar på: Sr Världen, what else. Calexico - Güero Canelo
Läser: Samma som igår. Neil Gaiman hamnar högst upp på listan så länge jag är hemma, (och hans blogg! http://www.neilgaiman.com/journal/) men boken är dels stor och tung och dels är jag väldigt rädd om den, så Moment 22 är den som följer med mig.

No comments: