Monday 12 November 2012

Spela spel

Guild Wars 2 är jätteroligt. Det känns lite som om nån tänkte "ähmen om vi gör ett spel som tar de roliga delarna av World of Warcraft, men integrerar mer rollspel och allmän braighet och dessutom gör det för vuxna?" (därmed inte sagt att det är nåt snusk i spelet, det är bara inte så gullesnuttigt och färgglatt och tramsigt som WoW).

Annars så är det fest på lördag och jag är stressad över det och över min ekonomi och över skolan och lite allt möjligt.

Inte pratat så mycket med J den här veckan, vilket mest är skönt, eftersom jag fortfarande blir helt förstörd av att tänka på allt drama sist.

Inte pratat så mycket med nån utanför skolan. Maria är i Kina och... Alla andra är långt borta.

Så långt borta från mig.

Ska fortsätta spela nu. Innan jag blir deppig. Får konstigt ont i bröstkorgen av att tänka.

No comments: