Wednesday 21 November 2012

Hurra hurra

Jag är på så jävla bra humör! Jag har haft ett par riktigt bra dagar! Har spelat med Kim en massa vilket är jätteroligt, umgåtts med Tone och Gisela som är helt underbara och fantastiska, lite ekonomiska problem har fixat sig (mitt abonnemang blev avstängt eftersom räkningen inte kunnat dras på autogiro) och har inte nån stor grej på g närmsta tiden att vara stressad över.

Utom en fest i Göteborg som jag är jätteledsen att missa, och en massa skor som jag vill köpa... Fick dock TRE par skor av Lou när jag var i Stockholm! Så jag klarar mig nog. Ska inviga ett av paren imorrn tror jag.

Imorrn ska jag även träna! På dagen! Vi har ett stort projekt nu och jobbar ganska fritt med det, så jag kommer kunna träna på förmiddagen. Det känns jättebra. Jag är mer fysisk på dagen och mer mental på kvällen. Tror jag.

Min terapeut har inte hört av sig igen. Tror inte hon gillade mig. Har tappat bort pappret där det stod när jag ska träffa läkaren. Samma läkare som GLÖMDE att skriva ut min medicin. Som ska göra en UTVÄRDERING av vad jag egentligen behöver. Trots att en massa andra läkare redan gjort det. Trots att jag klart och tydligt sagt att jag INTE VILL träffa mannen som förstörde flera veckor av mitt liv för att han inte ville lägga två minuter på att skriva in lite info i nåt datasystem.

Men! Jag är glad idag i alla fall. Och trött just nu.

Godnatt!

No comments: