Wednesday 5 September 2007

In this head

Jag tänker JÄTTEMYCKET men när jag försöker skriva om det så löser det bara upp sig och försvinner, som rök eller snöflingor.

Maia blev moster på sin födelsedag, så dubbelgrattis till henne. Vi ska ut och fira ikväll.

Jag såg Transamerica igår, och älskade den.

Boys are weird. Jag är mest av allt förvirrad. Jag hinner varken bli ledsen eller kär eller något annat, jag är så upptagen med att inte fatta någonting. Jao. Whatever. Alla vill väl på något plan bli älskade? Alla har väl behov av det? Mina behov har faktiskt vart ganska sovande sen jag lämnade Johan eftersom det var lite od, även om kontroll och kärlek inte direkt är samma sak. Skit samma. Jag är ok, jag är bara så förbryllad över alla människors totala fobi för att vara förälskade och gulliga ibland, det behöver ju inte leda till ett superseriöst förhållande men det är väl kul och mysigt ändå? Man måste ju testa? Eller?

Städade min väska idag. Hittade skatter. Wow liksom. Grejer som jag inte har sett på flera veckor. Kul.


Jaja, nu ska jag väl göra mig i ordning och kanske sticka in till stan, eller bara gå och handla.




Lyssnar på: Basement Jaxx - Bongoloid (http://www.youtube.com/watch?v=55B8hU6VvGA)
Läser: Pythons. FFF-tidningen.

No comments: