Saturday 28 July 2007

underbart!

Arr, efter den här helgen kommer jag vara så sliten, men det är så värt det!!!

Jag är starkare än vad jag tror. Och som vanligt blir jag förvånad över hur stak min vilja är. Jag bestämde mig för att skita i alla killar som jag har fattat tycke för men som ändå inte känns som speciellt starka kort egentligen, och det är så LÄTT. Jag kanske inte är värsta kapet, men jag tänker ju ändå inte nöja mig med mindre än värsta kapet. Killar är för bortskämda. De anstränger sig inte. Inte för mig i alla fall, och det är skittråkigt. Cred till romantiska, gulliga killar som vet vad de vill och inte beter sig som idioter. (Såna som vissa andra lyckas hitta. =p)

Arr, nu ska jag göra mig och min lägenhet fina inför ikväll, gamla vänner och nya, kanske (förmodligen) inte lika stor turnup som sist men jag är ändå sjukt glad över att de som verkligen betyder nåt kommer. (Och en pizzabagare som Maia råkade bjuda när hon köpte pizza.)


Snart norrland! Sjukt pepp!
Vi har två biljetter till Urkult över, säljer dem för 500 pix, maila mig på: pluppkristina@gmail.com! Illa kvickt! Urkult bör inte missas.

Puss!




Lyssnar på: Santana - Sabuka
Läser: inte, festar!

No comments: