Sunday 22 July 2007

Cruel summer

Det börjar bli segt. Jag har tråkigt och får inget vettigt gjort, trots att det finns mycket att göra. Just nu tvättar jag i alla fall äntligen, igår diskade jag, idag ska jag diska det som jag inte diskade igår... Och handla lite. Och jobba såklart. =(
Imorrn är hela dagen bokad, har mycket viktigt att göra, och på tisdag fyller jag år! Då kommer jag ha födelsedagskaffe här hemma, alla är välkomna, öppet hus kinda. =)

Musicerande, jobbande, jobbsökande, fff-ande... Inte så mycket mer just nu. På lördag ska jag ha fest! Födelsedagsfest!

What else... Tänker mycket, men inte jobbigt mycket. Borde gå till tandläkaren. Funderar på att måla min lägenhet. Färgförslag?

Nu tvättstugan.





Lyssnar på: Sr världen. Och väldigt mycket Nina Simone, främst Mood Indigo.
Läser: Moment 22

No comments: