Friday 13 January 2012

dog day

Jahaja. Man är inte rik just nu. Det suger lite. Men men, I'll get by with a little help from my friends. I hope.

Och ja, jo, det är fredagen den trettonde och min fina vän Jonas fyller år. Vi ska ha ett litet party för honom imorrn.

Lyssnar på piratmusik! Försöker att inte somna! Woop!

En vacker dag, när jag inte är så fattig längre, ska jag inhandla följande:
  • Den här makeup-borsten och gärna lite andra borstar från Real Techniques
  • En makeup-kurs
  • Kanske lite ögonskugga från Glamour Doll Eyes 0m de får liv i sin butik igen
  • Det här otroliga läppglanset
  • Kanske lite roligt glitter
  • Lip & cheek stain från Body Shop
  • Möjligen den här mascaran
  • Har hört så mycket bra om den här, men ska testa den innan jag bestämmer mig. Den ska vara väldigt speciell om den ska locka mig ifrån Urban Decay's eyeliner, som, sorgligt nog, inte verkar tillverkas längre. Det är den bästa eyeliner jag nånsin haft, med en perfekt, mjuk pensel. Lyckligtvis så är flaskan rätt stor så den räcker kanske ett tag till...
  • Nu när jag gick in på Urban Decay's hemsida så blev jag såklart otroligt sugen på lite grejer därifrån. Detta verkar vara ersättaren till deras gamla eyeliner, verkar intressant! Den här verkar också jättespännande. De här ögonskuggspennorna har jag också hört ska vara underbara. Finns för mycket från Urban Decay som jag vill ha för att jag ska kunna länka till allt...


Tillbaka till jobbet nurå. Mina fingrar är kalla och jag är trött och fortfarande lite förkyld (har vart hemma ett par dagar).

No comments: