Tuesday 13 March 2012

Håret

Ville inte lägga mig i debatten - har inte sett till EN ENDA kommentar om att folk med kroppsbehåring är äckliga, bara en massa jättearga om att de inte är det. Men jag måste trots allt lägga mig i, för jag tycker ju alltid grejer.

Men såhär liksom. Killar rakar sig en massa på en massa ställen. Tjejer också. Eller så låter de bli. Jag själv är en lat jävel och har alltid håriga ben, ibland andra ställen med. Ingen har någonsin, någonsin sagt något om det. Jag har aldrig brytt mig om eventuella sexpartners har det.

Skulle en man välja bort mig för att jag har hår nånstans där han inte gillar hår så okej. Visst. Det berör mig inte alls. Väljer han bort mig för att jag har för mycket smink (vilket är lika troligt som för lite) så visst. Väljer han bort mig för min hårfärg, så visst. Jag klarar mig utan ytliga snubbar. De får vara ytliga, för det är jag också ibland.

Det berör mig inte att ytliga idioter tror att det är okej att skriva bullshit på internet om att håriga tjejer inte får ligga eller whatever. De får de ju uppenbarligen.

De enda som någonsin har sagt något om min eventuella kroppsbehåring är andra tjejer.

Såatteh... Om du läst enda hit så kan du få lite fakta: hår under armarna leder till minskad armsvett, och behagligare kroppslukt, detsamma gäller mellan benen.

Jag tycker att det beror på - vissa passar med, vissa utan. Killar som tjejer.

No comments: