Friday 11 May 2007

vackert

Kom precis hem från jobbet, och det är inte helt mörkt än. Slutade för en timme sen, då var det praktiskt taget helt ljust. =D Vacker skymning, promenerade hem med Maia. Allt var blött och himlens ljus skimrade i asfalten så att det kändes som att vara inuti en såpbubbla, hela världen var bara en skör bubbla och man får inte ha sönder den. Allt liv, allting. Uppfylld av vårens ljus. Nästan sommar till och med. Regnfukt och svalka.

Now, back to the Irish americans. Trots attdet enda jag är sugen på just nu är Irish coffee med en utvald skara människor. Mot förmodan mest tjejer. Jag brukade bara ha killkompisar. Nu har jag väl basically bara ett par stycken nära.
Eller. En stor skara människor. Alla jag saknar. För många för att räkna upp. Fan, jag måste ha fest snart. Whiskyfest. Kan i alla fall se fram emot Johans födelsedagsfest snart. Det kommer bli sjukt kul att träffa honom. Tror sist var när han låg på sjukhus. Länge länge sedan.

Suck.



Lyssnar på: Isaac Albéniz - SUITE ESPAÑOLA: NR 5 ASTURIAS

No comments: