Wednesday 2 May 2007

Oh. My.

Omd! (Oh my dear!)
Drog precis upp rullgardinerna. Det blev dag. Och - hör och häpna (haha) - min termometer visar på mer än 40 grader! Jag vet att det inte spelar så stor roll egentligen, solen ligger på och sånt, det är säker inte mer än 20 egentligen, men kul!!

Blev genast på bättre humör. Ska städa lite, käka frulle, diska lite, fixa lite, göra mig i ordning, ta med mig religionsgrejerna, franskagrejerna och infolayoutgrejerna och sticka till skolan. Så ska jag försöka leta upp Mats. (ReligionsMats.)

Arr! Struktur känns som om det kommer kunna funka. Jag vet att jag kan klara av det där religionsarbetet om jag bara kommer igång och får lite hjälp.

Fan, hela den här valborgs-/långhelgen har vart bra. Jag har haft jätteroligt. Kvällarna på Botulfs var fina, det var jätteroligt i Malmö. Jag kommer kunna leva på det ett bra tag. Mina vänner är the shit.




Lyssnar på: Astrud Gilberto - So Nice

No comments: