Friday 4 May 2007

feeling feelings

Igår åkte jag till skolan, där upptäckte jag att jag hade glömt engelskaläxan så jag gjorde den istället för religionen. Sen hade jag engelska och sen infolayout. Sen åkte jag hem. Då var jag så sjukt trött så inget blev gjort.

Idag gick jag upp tidigt IGEN och åkte till skolan och hade infolayout IGEN. Det gick bra. Sen mötte jag Becca och köpte mat och sen gick vi hem till mig och lagade och åt lunch, vilket ledde till paltkoma och inget plugg. Nu är jag trasigt trött och borde verkligen sätta igång med religionen samt skriva en kick-ass novell. Fort som fan. Och ja just det, en bokrecention och ytterligare ett specialarbete också. Det är väl basically de fem grejerna som är akutast just nu. Akutast som att de måste bli gjorda inom de närmsta fyra fem dagarna. Och infolayouten kvalar också in som akut. DAMN.

Igår hände en grej som var mycket mycket mycket jobbigare än vad jag hade förutsett, så jag är fortfarande lite skör efter det.

Just nu är jag jävligt sugen på att träffa en spännande och intressant kille/tjej som blir jättekär i mig och som jag blir jättekär i och så blir allt fint och rart. Men de fnoskiga känslorna passerar förhoppningsvis snart. Det är varken vad jag vill eller vad jag behöver.

Det jag behöver är inspiration, drivkraft och disciplin. Och uppmuntran! Glöm inte att uppmuntra mig!



Lyssnar på: webradio. Orka.

No comments: