Thursday 10 May 2007

mushy brains

Väldigt seg dag igår. Lite sömn två nätter i rad makes Kristina a stupid girl. Så det var skönt att sova ut inatt... Somnade halv tolv, hade satt väckarklockan på åtta. Halv elva ringde Becca och väckte mig. Hon skulle ha vart i skolan tio. Hon kom hem till mig och jag var ganska långsam idag också, men bättre än igår i alla fall. Vi blev sena till engelskan (det var ganska vidrigt att cykla i ösregnet) och det var inte så jävla kul när vi väl var där. En del spänningar när knappt hälften av klassen var där. De som var kvar hade en del problem. Det blev verkligen lite smått hätska situationer med "håll käften din jävla idiot" "ja kom då"-ish meningsutbyten.

Nu har jag infolayout. Helt oinspirerad med attackhuvudvärk. Vill hem. Måste bli klar med de sista övningarna idag. Så jag kanske ska sätta igång nu. =(

Becca dreads är klara!!! =D




Lyssnar på: Pearl Jam - Garden

No comments: