Wednesday 9 May 2007

Yeah, nyvaken, förtjust

Jag har verkligen fått en konstig dygnsrytm, det spelar ingen roll när jag vaknar, jag är ändå nyvaken hur länge som helst. Har vant mig vid att inte göra något på förmiddagarna och ha en massa tid att slösa bort. Eller snarare så har jag ju ingen tid att slösa bort alls men jag gör det i alla fall... Ahwell, nu är det tidigare än vad det brukar vara vid den här tiden på dygnet (haha men jo) och jag är vaken och har fått en helt sjukt bra frukost. Kommer vara mätt tills ikväll. Det bästa sättet att vakna (ett av dem) är av att någon har gjort frukost.

Så nu borde jag ju faktiskt fixa en massa. Becca kommer hit i eftermiddag och vid fem ska jag till skolan, och fram tills dess borde jag bara plugga. Ska försöka göra en överblick över alla ämnen och styra upp någon form av prioriteringslista och någon form av planering.

Yeah. Puss.



Lyssnar på: Grace Jones - Private Life

No comments: