Sunday 20 May 2007

Söndagsöndag / förspilld tid

Dagen, som knappt börjat, är snart slut. Alla strålande planer är omintetgjorda.
Somande halv fem, efter att ha spelat heroes 3 hos Emilia till halv tre och sedan suttit hemma och snackat med Luxemburg på msn resten av natten...
Tio över fem ringde Krister, som verkade vara vilse i Uppsala. Han letade efter en sillfrukost och efter Oscar. Det blev svårare eftersom han hade Oscars telefon i fickan. Han var dessutom väldigt berusad. Det var roligt. Runt elva ringde mamma och väckte mig. Jag ringde till Rebecka, som skulle höra av sig, och Irena, som skulle höra av sig. Jag tänkte gå upp och städa. Men det gjorde jag inte. Jag fortsatte sova. Varken eller Rebecca eller Irena hörde av sig, och jag sov till halv fem. HALV JÄVLA FEM. Hela dagen borta. =(
Sen tänkte jag städa och plugga. Jag har faktiskt städat lite, men inget annat. =p Mög. Fortfarande sjukt seg. Klockan är halv tio. Känns totaldåligt.

Jag och mamma har i alla fall bestämt att vi (och Robin) ska till Urkult! Skitkul! Om någon vill bila upp med oss så hojta. (Någon med körkort i första hand.)

Nu ska jag nog antingen diska eller åka hem till min mor och snylta mat och vin och sällskap.




Lyssnar på: José Gonzales - Crosses

No comments: