Saturday 5 May 2007

Konstant trött

Allright. Jag skrev faktiskt en del igår. Robin och Kalle hjälpte till. Och drack öl. Jag drack också öl. Sen stack vi ut (till Botulfs. Men det är väl överflödig information). Och drack öl. Med Hannah och hennes mystiska vän, och med Maia och Karin så småningom. Sen (efter att även ha druckit lite whisky) gick vi vidare till Ariman. Där träffade vi Efva samt annat folk. Det hela var en väldigt trevlig kväll och jag drack ännu mer whisky, hånglade lite med en fullt främmande tjej och avrundade med fiskships.
And then home to tre timmars sömn innan fem timmars jobb.
And then home to lite mer sömn. Och nu har jag vaknat. Inte bakis! Fantastiskt bra.

Arr. Jag är en ganska dålig människa. Eller whisky är en ganska dålig rådgivare. =) Men som helhet så känns det väldigt lyckat.

Nu MÅSTE jag verkligen skriva klart religionstjafset.

Puss.



Lyssnar på: ljudet från kylen.

No comments: