Sunday 24 June 2007

Hemlisar

Jag är skitdålig på att hålla mina egna hemligheter. Andras är okej, men mina egna - det är kört. News också: bebis! Inte jag alltså. Men någon annan. I december. Fantastiskt och spännande och häftigt.
Sitter hemma hos mamma och slöar och lyssnar på Mark Levengoods sommarprat. Han är jätterolig och smart och fyndig. Jag har beundrat honom sen det där med Pepsodent, kaninen, när jag var barn.

Hemligheter... mina och andras. Mina är inte ens speciellt hemliga, mest lite ogenomtänkt buissness. Andras: lite åt samma håll. Sånt som är hemligt för just exakt mig men som jag förstår i alla fall.

Jag har facebook, alla som känner mig kan ju försöka hitta mig där.

Jag har en dålig hårdag, väcktes en massa gånger av mina underbara katter som blev besatta av DJÄVULEN inatt, är kall och trött och lite filosofisk och sliten. Söndag. Sommar, ska jobba hela dagen. Glömde min usb-port hemma och kan inte lägga in musik på min mp3spelare från mammas dator.

Den 29:e fyller mamma 50. Den 30:e har jag amerikansk fest. Den 24:e juli fyller jag 23. Den 28:e har jag födelsedagsfest. Jag önskar mig möbler och kläder och annat kul. Solglasögon kanske. Körkort. En dator. (Bärbar.)

Nu ska jag cykla till jobbet. Jag vill grilla. Och spela tvspel. Men jag ska jobba.




Lyssnar på: radio

No comments: