Saturday 2 June 2007

Franskt

Nu har det gått ytterligare en vecka. Det är lördag igen. Jag missade terapin igår men jag hade fest i alla fall. Var, och är fortfarande, på konstigt humör. Städade hela lägenheten GRUNDLIGT igår, pluggade ingenting. Väldigt lyckad fransk fest, om jag får säga det själv. Jag drack inte så mycket, och sen drack jag ingenting. Mysig stämning. Folk verkade avspända. Speciellt Emilia, som somnade i min säng. Jag tycker att det är mysigt att hon alltid gör det. Hon måste ju känna sig jävligt avspänd.

Stack hem till Krister på natten. Still here. Han städar och ska snart åka hem till Veberöd. Jag ska träffa Emilia och kika på medeltidsfolket. Och jag ska hjälpa Stoffe inreda. Och förhoppningsvis så hinner jag träffa Enka innan hon åker. Och ikväll ska jag tvätta, och kanske sticka ut med Efva, som fyllde år igår.
Dessutom tänkte jag bli klar med Irländarna. Fan vad misslyckad jag känner mig på den fronten. Kan inte FATTA hur jag kan ha fått det arbetet att ta så lång tid. Jag har definitivt en destruktiv ådra. Eller två.

Nu ska jag hjälpa Krister att städa lite. Kanske.
Puss.



Lyssnar på: musik som Micke spelar. Vet inte vad det är, men det är rätt bra.

No comments: