Wednesday 13 June 2007

Hey Hey Hey

fan. fan. jag är full på aldeles för lite, och jag vet att det är för att jag inte har ätit, och jag brottas med känslor av vilka ILSKA har hög prioritet och självömkan också. Vet inte varför.

Death Proof var bra. Sällskapet var bra. Jättebra. Senare satt jag och vägde, kände efter. Kom fram till att ja; sällskapet var verkligen bra. Bättre än det här sällskapet. Tänkte jag.

Damn, shaddap. Jag är arg och lite ledsen. Nu. När jag är full.

Robin ringde precis. Han har krockat med en grej och slagit sig. Vi semi-bråkade innan. Efter att Krister hade gått. Men nu är det ok. Dåligt humör hela kvällen. Eller. Väldigt bra fram tll halv nio.

Fan. Terapin fuckar upp mitt huvud. Borde ha stannat hemma ikväll.

Death Proof var riktigt jävla skitbra. Verkligen. Helt underbar. Älskar den. Se den. Genast. Nu. Do it. Se den. Komigen. Sjukt bra.

Nu sömn.



Lyssnar på: April March - Chick Habit (Från Death Proof soundtrack)

No comments: