Tuesday 12 June 2007

feelin' good

Jag mår så bra just nu. Solbränd som en jävla.. räv, men ändå är livet bra. (Ja, räv. Mest röd, men också en del vit.)

Sommaren är underbar, speciellt på nätterna. Imorrn terapi. Kommer vara skönt.

Den värsta brännan börjar lägga sig nu, vilket förmodligen beror på lager på lager (på lager på lager) av aloe-gelé. Hade jag stannat kvar på Annas studentfest (vilket jag ville) så hade jag nog just nu vart trött och på jävulskt dåligt humör. Hem och ta hand om mig själv med krämer var ett vist beslut. Väldigt skönt att prata med Hannah också, eftersom hennes insikt i situationen är så speciell. Nu känner jag mig lite... grundad, eller nåt.

Jag börjar trivas i Lund! Första gången någonsin! Den första paniken över att vara bunden till en plats så som jag är för första gången just nu börjar släppa. Rara grannar har nog en stor del i det. Jag trivs på väster. Mitt och Maias sköna glidarliv är också en bidragande faktor. Och att det just nu ser jävligt just ut på alla fronter.

FFF-mötet var strålande. Så jävla skön attityd bland folk! Kändes dessutom bra att både jag och Maia kände festivalgeneralen sedan innan.
Om någon vill jobba med FFF-grejer så hojta! Det behövs folk! Det är roligt! Det är bra! Mycket film! Jobba med FFF!!! DO IT.

Apropå det; vem vill passa mina katter första helgen i augusti? Just say the word. Det är evig credd på det.

Arr, livet är bra. Good times. Nu ska jag smeta in mig med massiva mängder aloesmet och sen ska jag sova gott hela natten, och imorrn är osedvanligt fullbokad... Eller inte osedvanligt. Sedvanligt snarare. Komvux, terapi, film. Exelent.




Lyssnar på: Nina Simone - Feelin' good, väldigt ofta. Den låten beskriver perfekt mitt liv just nu.

1 comment:

Anonymous said...

Jag hade jätte gärna passat dina katter då, men jag tror att jag är upptagen den helgen..