Friday 27 April 2007

nyvaken/irriterad

Okej. Vaknade av väckarklockan klockan nio. Snoozade ett tag. Vaknade på riktigt av att mamma ringde och sa att hon hade ändrat tiden hos Helén. Utan att fråga eller nånting. Bara ändrat rakt av på planer som går ut över mig också. Jag blev jätteirriterad men försökte vara konstruktiv i alla fall och säga att i så fall får vi skynda oss jättemycket med det vi skulle göra efteråt. Då blev hon arg och tyckte att jag var elak och orättvis. Då la jag på luren, för är det något jag har svårt för så är det just såna här situationer. Hon gör fel, ber inte om ursäkt, jag försöker vara konstruktiv trots att jag egentligen skulle vilja skälla ut henne och så är det jag som får skäll.
Jag vet att det är sjukt omoget att ranta om sin mamma i sin blogg, men fan.

Äh. Idag ska jag försöka få grejer att gå ihop. Borde verkligen plugga på förmiddagen men jag kanske skulle sticka och fixa allting innan jag åker till Hässleholm, eftersom jag kommer komma hem mycket senare, och affärerna stänger ju. =p Och plugga stenhårt ikväll istället.

Fan, trött på allt. Beror definitivt på lågt blodsocker och att jag ska på terapi idag. Buildup av issues innan terapi.


Lyssnar på: Ragheb Alama - Mabakash. Tråkigt. Sr världen. Men all den mysiga franska musiken väger upp det.

No comments: