Saturday 28 April 2007

Fredag kväll

Jag är hemma nu. En snubbe raggade på mig ikväll. Sådär öppet. Det var ju kul. Eller man känner sig ju smickrad ända tills de kommer till det oundvikliga: "du har så fina ögon". Då vill man ju bara slå dem. Jag skrattade åt honom och sen gick han.

Jag har försökt övertala Tomas om att vi faktiskt ska starta ett band på riktigt. Vi kom fram till att jag ska skriva en text, och om han gillar den så kör vi, och annars så... skiter vi väl i det. Drunken planning is great.

En typiskt trevlig kväll. Upp tidigt imorrn och jobba. Sen en ganska fullplanerad dag (trots att jag inte borde! Borde plugga! Fy mig!) med diverse fika och festa.

Nu ska jag ta ur linserna.


Lyssnar på: datorns fläkt, katterna som gör små ljud. Artemis smågnyr regelbundet. Godnatt.

No comments: