Tuesday 24 April 2007

Långsam

Tog mig en timme att vakna idag. Och då sov jag ändå hela dagen igår. Känns konstigt. Inga pengar har kommit in än, skulle tro att dom är inne inatt. Imorrn ska jag köpa så jävla mycket bra grejer. Bacon, kaffe, annat.

Fortfarande ont i huvet. Ska göra mig i ordning snabbt, bygga nån frulle och försöka skriva den där argumenterande texten. Sen ska jag till skolan. Ska ta med mig lite käk (Hm, knäckebröd med... smör? Nämen. Hittar säker på nåt.) och vara där tills ikväll. Religion, plugga med Becca, engelska, plugga franska med en tjej från min franska. (Duh.)

Jag drömde så absurt. I drömmen så grät jag och sa att jag var lycklig. Jag försökte fly, jag var inlåst. Jag hade nyckeln men ändå kom jag ingen vart. Och det fanns ett nyfött barn.



Lyssnar på: Arne Kurt - en cirkus

No comments: