Friday 27 April 2007

fredag... äntligen?

Helt oinspirerad och trött. Köpte en leksak till mina katter som dom blev helt rädda för. Typiskt dåligt. Ska nog ta och städa lite, diska, fixa lite käk... kanske sticka och handla lite mat. Så jag har något att äta.
Jag känner mig helt inspirerad att äta nyttig mat. Det känns bra.

http://www.saynotocrack.com/index.php/2007/04/23/italys-giant-pink-bunny/
Den stora rosa kaninen.

http://www.youtube.com/watch?v=QVEwCqfi9MU&mode=related&search=
Hm... Bara kolla på den. Jag har aldrig sett något liknande.

Känner mig vemodig. Min bror försökte övertala mig att hänga med till Danmark och supa, och jag var väldigt nära att hänga på tills jag kom på att jag jobbar imorrn. Så jag kommer kanske sticka hem till Efva istället. Och sen sticker vi kanske in till botulfs och träffar Robin. Jag ska träffa Henrik åxå. Och så vill jag träffa Maia. Och Schäfer. Haha. Det gick ju jättebra med pluggandet idag alltså.

Arr, det här var ju lagom sammanhängande.


Vet inte vad jag lysnar på, sr världen är lite knasigt. Ljudet fungerar finfint, men det är lite hemligt vad det är de spelar. Men just nu är det faktiskt Santana. Ahyeah. Peace.

No comments: