Sunday 23 September 2007

It's all over now

Sitter och äter frukost (oboy i vinglas och mackor med mjukost och salt och peppar), klockan är halv fem på eftermiddagen, jag har äntligen fått sova ut på riktigt. Lämnade FFF-festen halv sex imorse, det var dimmigt och det var jag med. En bra fest, en bra festival. Det känns jättekonstigt nu. Jag kan inte komma på något att säga om det.

Överaskad, som vanligt, av livet och de konstiga saker som händer mig. Jag hade ingen aning om att jag skulle jobba såhär mycket med FFF för några månader sen, jag hade ingen aning om att jag skulle träffa och bli vän med alla de här underbara människorna, jag hade ingen aning om att jag skulle vara så glad att det är slut och samtidigt så melankolisk över det. Och annat. Jag är glad över att det hänt men vet att det är slut nu. Jag kanske är riktigt dålig på att skriva, men jag kan inte beskriva känslan. Glad, frustrerad, arg, ledsen och ännu mer glad.

Nu städning.





Lyssnar på: Seeed - New Dubby Conquerors

No comments: