Friday 7 September 2007

Änglar

Dricker oboy (fast godare, ett annat märke som jag inte minns namnet på) och äter ostmacka. Mjukost smakar ost. Snart är festivalen här. Snart ska jag sticka till stan och vara på hälsningsgillet. Ikväll ska jag förmodligen på fest.
En jättebra dag med andra ord.

Men så har någon som jag verkligen bryr mig om blivit huggen på med en kniv, och jag blir ganska ledsen över sånt. Så en mittemellandag. En till.

Några oerhört vackra dagar nu. Solsken, himlen är högt högt uppe, allting lyser, man kan andas och nästan flyga.

Allt känns helt lamt att skriva om när man tänker på att någon man tycker om kunde ha blivit allvarligt skadad bara några timmar tidigare. Aja. Han klarar sig säkert. Jag med för den delen.

This is the winter of our discount tent.

Hm. Snart har jag bråttom.

Puss.




Lyssnar på: Lambremixar (remixer? remixes?). Har inte bestämt mig för om jag gillar dem eller inte. Det är mer house-igt, mindre triphopigt. Favoritlåt just nu (by far): Gabriel. (Inte remixen dårå.) (http://youtube.com/watch?v=XEUWFvT16f8)

No comments: