Sunday 21 October 2012

Vicken jävla kväll

Har krupit isäng efter en otroligt speciell dag/kväll/natt.

God mat, trevligt umgänge, hög mysfaktor (fan. Jag gillar inte ordet mysfaktor.), bakning, lite vin, mer god mat, mycket kaffe och en massa annat. Då det ösregnat konstant idag har jag mestadels hållt mig hemma, bortsett från paniksökande efter berusad vän i skog och några cigaretter.

Allt blev rätt bra till slut. Folk blev tröstade och kakan blev klar efter många timmar och det blev äggröra med bönor och bacon klockan två på natten, när huset var fullt av folk och det kändes som eftermiddag.

Sen förra onsdagen så har jag vart helt fantastiskt osugen på att dricka. Inte en chans att det är värt att bli bakis. Inte ens så kul att vara full. Och så umgås jag så gärna med ett gäng 20-åriga geeks som inte gillar alkohol och intriger. Jävligt skönt.

Idag känner jag mig stark.

No comments: