Tuesday 11 October 2011

Pysspysspyssel

Så man har ju typ tusen skräpprojekt på alla sina stickor och påbörjar nya hela tiden och får slut på stickor! Just nu:
Ett par raggsockar
En disktrasa
Ett par vantar till storebror
Ett par vantar till lillasyster
Ett stort entrelacprojekt
Ett mindre entrelacprojekt
En ful sjal
En annan ful sjal
En spetsmössa
Ett par vantar till mig
Ett par andra vantar
Div virkprojekt
Säkert mer

Aaaaaa! Ska slänga upp raggsocksinstruktioner inklusive videor nån dag eftersom jag gjorde lite videor till ett forum.

Nu borde jag göra mig i ordning och handla och så men jag rage-stickar för att bli klar med ett par av de meningslösaste projekten. Eller i vissa fall (som med den ena fula sjalen och tyvärr min fair-isle-vante efter att dess maka smitit på tunnelbanan) så sliter jag upp alltihopa. Rage! Yarn rage!

No comments: