Tuesday 10 January 2012

smink!

Jag vill inte skriva om smink i min blogg, eftersom det finns så sjukt många makeupbloggar som drivs av proffessionella makeupartister, och det känns ju lite intressantare. Men jag älskar smink, och jag älskar att lära mig nya grejer. Just för tillfället har jag en del tid att slå ihjäl och har passat på att titta på massor av makeuptutorialvidor. De absolut bästa kommer från Pixiwoo, och ni borde verkligen kolla in deras hemsida och youtubekanal om ni är intresserade av makeup. Eller om ni inte är det men använder det - det finns massor att lära sig.

Framför allt är systrarna Nic och Sam otroligt roliga.

Men tja... säg till om ni vill att jag ska skriva om makeup också, utöver mat och stickning och ångest och män och fester och barn och vänner och allt vad jag skriver om. (Kläder kommer jag dock aldrig att skriva om!)

No comments: